Filmy zazdrość, manipulacja

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje zazdrość, manipulacja. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Mostowiakowie to wielopokoleniowa rodzina – są tu dziadkowie: Lucjan i Barbara, czwórka ich dorosłych dzieci: Maria, Marta, Marek i Małgorzata, którzy mają już swoje własne ogniska domowe. Członków rodziny łączy niegasnąca miłość i zrozumienie. Dzieci nieustannie znajdują oparcie w dziadkach, bez względu na wagę spraw, czasem zabawnych, często jednak bardzo poważnych. Są dla siebie nawzajem podpora i zachętą, zarówno dzieci dla rodziców jak i dla starszego pokolenia. Choć i w tej rodzinie zdarzają się spory a nawet kłótnie – mimo to potrafią znaleźć rozwiązanie do przyjęcia przez wszystkich. To miłość sprawia, że rodzina jest silna.

Rebeka

6,5
4,6
Po burzliwym romansie z przystojnym wdowcem Maximem de Winter (Armie Hammer) w Monte Carlo, świeżo zaślubiona młoda kobieta (Lily James) przybywa do Manderly – imponującej rodzinnej posiadłości swojego nowego męża na wietrznym wybrzeżu Anglii. Naiwna i niedoświadczona wkracza w nowe życie, stojąc w cieniu Rebeki, wytwornej pierwszej żony Maxima, o której pamięć za wszelką cenę stara się utrzymać gospodyni domowa, pani Danvers (Kristin Scott Thomas).

Rzym

8,1
Opowieść o życiu zarówno wybitnych jak i zwyczajnych rzymian rozgrywająca się w ostatnich dniach istnienia Rzymskiej Republiki.


Dwaj przyjaciele: Karol Krawczyk – motorniczy tramwaju – oraz Tadzio Norek – z zawodu kanalarz – mieszkają wraz z żonami w jednej kamienicy w Warszawie, w robotniczej dzielnicy Wola. Są niepoprawnymi optymistami i ciągle wierzą, że zdobędą fortunę. Mają różne szalone pomysły, z których wynika wiele przezabawnych perypetii.
Do Montrealu przyjeżdża z prowincji młodzieniec o imieniu Nick. Na miejscu poznaje parę przyjaciół z którymi zawiera bliższą znajomość. Francis i Mary od spotkania do spotkania coraz mocniej zaczynają zabiegać o względy przybysza. Ich wspólna więź, która do tego momentu, wydawała się nierozerwalna, jest coraz mocniej zagrożona.
Wychowana w afrykańskim buszu przez rodziców zoologów Cady Heron (Lindsay Lohan) myśli, że potrafi przetrwać „dyktat najśliczniejszych” w najdzikszym nawet środowisku. Ale prawo dżungli nabiera dla niej całkiem nowego znaczenia, gdy po powrocie do Stanów jako piętnastolatka pierwszy raz idzie do szkoły. Szukając swego miejsca wśród sportowców, kujonów i innych nawiedzonych, Cady wchodzi w drogę najwredniejszej z możliwych kreatur – Królowej Pszczół, czyli zimnej i wyrachowanej Reginie (Rachel McAdams), przewodzącej Plastikom, najbardziej podziwianej paczce w szkole. Kiedy Cady zakochuje się w byłym chłopaku Reginy, Królowa Pszczół czuje się użądlona i postanawia zniszczyć towarzyską pozycję rywalki. Ale i Cady pokazuje swoje pazury, wszczynając wariacką „babską wojnę”, która ogarnie całą szkołę.
Kate (Malin Akerman) porzuca swoje życie imprezowiczki po tym, jak poznaje i zakochuje się w nieco starszym mężczyźnie. Poza swoimi atutami Pete (Bradley Whitford) posiada także bagaż w postaci dwóch byłych żon. Pierwsza z nich, Diane (Marcia Gay Harden), jest zasadniczą i wymagającą matką dwójki bliźniąt, Hillary (Bailee Madison) i Warrena (Ryan Lee). Była numer dwa, neurotyczna Jackie (Michaela Watkins), swego czasu razem z Petem adoptowała Berta (Albert Tsai). Teraz Kate musi przejąć część matczynych obowiązków, choć trudno powiedzieć, żeby miała ku temu predyspozycje.
Nieokrzesana Meredith Davis (Ari Graynor) dotąd prowadziła wyłącznie rozrywkowy tryb życia. Mogła sobie na to pozwolić, bo miała bogatego męża. Jednak po niedawnym rozwodzie została bez niczego. Licząc na poderwanie jakiegoś zamożnego rozwodnika, decyduje się wkręcić do pracy w szkole jako nauczycielka, mimo że brakuje jej do tej roli jakichkolwiek kwalifikacji.

O-Otello

6,7
O to adaptacja szekspirowskiego „Otella”, która rozgrywa się wśród dzisiejszej młodzieży. Współczesny Otello, czyli Odin, ma wszystko: talent do koszykówki, powodzenie wśród kolegów i najpiękniejszą dziewczynę w całej szkole. Ma też wroga, który zna jego słabości i nie cofnie się przed niczym, żeby go zniszczyć.

Don McKay

6,4
Don McKay (Thomas Haden Church) pracuje jako woźny w szkole. Pewnego dnia dostaje list od swojej szkolnej miłości, Sonny (Elisabeth Shue). Samotny mężczyzna po 25 latach wraca do swojego rodzinnego miasteczka. Dowiaduje się, że Sonny cierpi na nieuleczalną chorobę. Don postanawia pozostać z nią do końca jej dni. Jednak po pierwszej spędzonej nocy w łóżku ukochanej dochodzi do morderstwa, które jest początkiem tajemniczych zdarzeń.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…